21.8.2013

Saturday Market

Hei taas!
Tapasin siis mun counselorin lauantaina. Käytiin kiertelemässä Saturday Marketilla, joka on niinku semmoine iso tori, jossa ihmiset myy tavaraa, ruokaa ja kaikkea mahdollista krääsää :DD Sen jälkeen käytiin pizzalla ja parkkeerattiin auto Eugenen ostoskeskuksen pihaan, eli käytiin shoppailemassa ;)) Kotimatkalla haettiin vielä Starbucksista juotavat. Oli tosi huippu reissu!
Thank you Deanna, it was awesome day!<3

Lauantaina meille tuli kylään hostiskän siskontyttö ja sen kaveri, sekä hostäidin iskä ja hänen vaimonsa. Käytiin ulkona syömässä yhdessä. Iltapimeällä käytiin myös ostamassa jäätelöt ja sit vaan käveltiin ympäri pitäjää ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä! Oli aivan sairaan mukavaa ja oli siistiä tutustua ihmisiin paremmin!
Sunnuntai-iltana samat ihmiset tuli tänne meille hostiskän loihtimalle illalliselle. Myös mun Bostonissa asuva hostsisko saapui tänne viikon lomalle! :)) Täällä on  muutenkin vieraillu joka päivä ihmisiä, mikä on ollut tosi kivaa, sillä on ollut koko ajan tekemistä! ;DD
Eugene vuorelta/kukkulalta/mäeltä katottuna :DD
 
Tässäkin Eugene kukkulan laelta :DD Kuten näätte, vihreetä on! :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Eat pizza everyday!

Grillausta takapihalla!


Jälkiruokaa: persikkapiirakkaa ja jäätelöä!<3

Joo pittäähän teijän nähä että oon oikeestikki hengissä! ;)) Siksi tämä kuva :DD


Huomatkaa tuo Suomen lippu keskellä pöytää! ;DD

Niin söpö!<3 Tää on mun hostäidin iskän eli siis mun hostpapan koira :DD


Jalkapalloharkat alkoi siis maanantaina ja meillä on ollut kaksi kahden tunnin harjoitusta päivässä eli siis yhteensä nelijä tuntia. Nuo harjoitukset ei ollu tavallisia harkkoja, vaan ne oli try outit, mikä meinaa sitä, että valmentaja valitsi pelaajat koulun Varsity- ja JV- tiimiin. Varsity-joukkue on parempi ja kilpailullisempi ja se myös harjoittelee kovempaa ja enemmän.

Kolme päivää ollaan siis juostu pallon perässä ja yritetty hurmata valmentaja pelitaidoillamme ;)) Mulla oli alusta asti tavoitteena päästä JV- tiimiin, sillä mää en ollu ikinä ennen harjoitellu joukkueessa, joten kaikki oli aivan uutta mulle. Enkä mää oikeestaan haluais ees harjoitella niin paljon kuin tytöt Varsity-tiimissä harjoittelee, sillä mulla on muutekin tekemistä täällä kuin potkia vaan palloa, vaikka se kivaa onki :DD

Tänään sit valmentaja kertoi meille harkkojen jälkeen kumpaan joukkueeseen päästään ja antoi samalla kaikille yksityisesti palautetta. Mää pääsin JV-tiimiin ja oon aivan SUPER-onnellinen siitä! ;DD Ja se valmentaja sano mulle, että mää oon aivan hämmästyttävän hyvä siihen nähden, että mää en oo ikinä pelannu joukkueessa ja useimmat muut soccer-tytöt on harjoitellu useita vuosia, mutta silti mää pärjäsin niille ja pelasin hyvin! Se sano myös, että se on tosi ylpee musta ja toivoo mun pelaavan lopun ikääni jalitsua!! Oon ollu yhtä hymyä koko illan tuon jälkeen! ;DD
Eli siis nyt oon virallisesti meijän koulun soccer-tiimin jäsen ja harkat jatkuu huomenna omissa joukkueissa neljän tunnin urakalla :DD
 On muuten ollu aika rankkaa pelata neljä tuntia päivässä yli 30 asteen auringonpaisteessa! Eli nyt väsyttää ja on kipeät lihakset... ;DD

Huomenna mulla on mun toinen Rotary-lounas (täällä rotaryt kokoontuu ruokapöydän ääressä) ja sit perjantai aamuna lähden viikonlopuksi tapaamaan muita vaihtareita!
Saatte kuulla siitä sit ens viikolla! :)) Rotarykokoukset on muuten tosi kivoja! Oon kerenny jo voittaa 30 dollaria ja ilmaisen ruokalipun yhen kokouksen aikana ;PP

Katoin muuten tossa pari päivää sitten kalenteria ja hämmästyin ku huomasin, että oon ollu täällä vasta pari viikkoa! :DD Tuntuu siltä kuin oisin ollu täällä jo kauemmin, sillä alan olla niin tottunut täällä elämiseen! Oon nauttinut mun jokaikisestä sekunnista täällä täysillä, niin niistä hyvistä kuin vähän huonommistakin (joita ei oo kyllä kovinkaan montaa ollu). Koti-ikäväkään ei oo vielä mua löytäny, lukuunottamatta sitä ensimmäisen illan haikeaa oloa ;DD Elikkäs mää nautin elämästäni ja piiiitkästä kesälomastani täällä, joten nauttikaa te koulunkäynnistä siellä ;PP

Toivottavasti saitte jotain selkoa mun sepustuksesta! ;DD
Palataan asiaan!

Jenni

2 kommenttia: